Statystyka

Październik! ~~~

Październik
Nauka, nauka i nauka!
Powoli Robi Się Coraz chłodniej. Weekendy uczniowie spędzają w miasteczku.


Punkty przyznawane SĄ dopiero od roku szkolnego AŻ zrobić Początku wakacji - wtedy na Początku piszecie nazwę domu :. Od ... do / CD ...]
W WAKACJE Piszcie TYLKO od kogo ma kogo! Bez domu ponieważ nie nie SA przyznawane wtedy Punkty! :)

Opowiadania DO DOKOŃCZENIA!


Od Ell cd Rosalie - Czy Rosalie


Od Jonasza zrobić ... - Trzecioroczniaka Z Belle.
Od Lili cd. Jonasza - Do Jonasza
, Od Vinyli cd Lili - Czy Bianki i Lili



Od Avalone cd Daniela - CZY Daniela & Vako

środa, 8 kwietnia 2015

Bellefeuille: Od Amir'a cd Jonasza

Zaśmiałem się kolejny raz słysząc żart. Staliśmy z paroma osobami przy ścianie czekając aż moja ulubiona lekcja się zacznie, a szkolny przystojniak aka nauczyciel przyjdzie i ze swoją gracją otworzy drzwi. Jestem głupi myśląc w ten sposób, wiem, ale co poradzić, tylko jego głos mnie przyciąga, a to jest cud.
- Ar, czemu nie przedstawisz mnie Czyśce? - zapytał ktoś z czwartego roku. Jak rażony wyprostowałem się i zmarszczyłem brwi, robiąc krok na przód. Nie cofnął się, ale patrzył ciekawy jak próbuję siłować się na wzrok.
- ,,Czyśka" mów do swojej matki, a nie do Summer. - warknąłem. Uniósł ręce w geście poddania powtarzając okej, okej. Nabrałem oddechu, a cała reszta odetchnęła. Dobrze wiedzieli, że ze mną się nie zadziera jeśli chodzi o tą dziewczynę; jest moją przyjaciółką, moją rodziną, moim życiem i cokolwiek się stanie, postaram się doprowadzić ją do dobrego zakończenia, nie pozwolę by coś jej się stało, a na pewno nie dam jej pod nos żadnego chłopaka który trudzi się tyle, co nic.
Nauczyciel przyszedł, jak zwykle wpuścił do środka dziewczyny, a gdy doszło do mnie, serdecznie się uśmiechnął. Byłem jednym z najlepszych uczniów i nawet on mnie lubił.
- Dobrze, siadajcie. Dzisiaj porozmawiamy o.. - zacząłem przysłuchiwać się i oglądać zabawną gestykulację. Niestety, wszystko co miłe, szybko się kończy. Chwila, moment a ja już musiałem wychodzić. Niechętnie pożegnałem się z mężczyzną skinieniem głowy.
Ostatnia lekcja, czyli teraz spokojnie mogłem iść do siebie. Gdzieś w między-czasie dołączył do mnie Cas.

~

- ..F*ck the system, I.. - nuciłem pod nosem leżąc na trawie na błoniach. Dawno powinienem być w zamku. Ta, kiedy niebo ma na sobie tyle pięknych gwiazd, nie ma mowy, bym kisił się w wieży.- ..like u a..

<muszę się uczyć, dla tego takie krótkie ;/>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz