Statystyka

Październik! ~~~

Październik
Nauka, nauka i nauka!
Powoli Robi Się Coraz chłodniej. Weekendy uczniowie spędzają w miasteczku.


Punkty przyznawane SĄ dopiero od roku szkolnego AŻ zrobić Początku wakacji - wtedy na Początku piszecie nazwę domu :. Od ... do / CD ...]
W WAKACJE Piszcie TYLKO od kogo ma kogo! Bez domu ponieważ nie nie SA przyznawane wtedy Punkty! :)

Opowiadania DO DOKOŃCZENIA!


Od Ell cd Rosalie - Czy Rosalie


Od Jonasza zrobić ... - Trzecioroczniaka Z Belle.
Od Lili cd. Jonasza - Do Jonasza
, Od Vinyli cd Lili - Czy Bianki i Lili



Od Avalone cd Daniela - CZY Daniela & Vako

czwartek, 16 kwietnia 2015

WAŻNE!

Bo niektórzy już się mnie o to wypytują.
Więc chcę powiedzieć o co chodzi z etykietami.
WIĘC nadal są stare etykiety z uczniami - tylko schowane.
Chodzi o to że chciałabym by każdy ciąg jednego opowiadania miał
swoją nazwę. Może być to głupie, śmieszne nawet czy poważne - nazwy które
mogą w pewien sposób opisywać przynajmniej początek opowiadania - czyli
to co się tam znajduję wezmę za przykład moje i Amira opo które nazwałam
"Nie taki straszny...,, Ponieważ jest tam motyw, że Amir boi się Davida - a raczej jego 
Wilczej formy i wyobraża sobie nie wiadomo co jakby miał się na niego żócić i pożreć xD
Ta nazwa może składać się z jednego słowa a może i z pięciu - byle by nie było do przesady
zbyt długie. Ukryłam na razie imiona uczniów ponieważ to się miesza.
ALE BĘDĄ.
Mam zamiar dać linki do tych etykiet tyle że będą w notatce tak samo i domy, i uczniów 
i inne tam dodam a w etykietach widoczne będą tylko opowiadania i ich nazwy.
Napisałam już taką notatkę wyjaśniającą ale coś się przestawiło i nie się poprzestawiały
słowa oraz jakieś znaki powyskakiwały...
Dziś spróbuję jeszcze zrobić by poprawić wszystko a skoro już mówię o tym
to od razu dam wam też zadanie ;)


Więc, Chciałam na początku kilka [głównie te stare opo.] sama nazwać chodź nie wszystkie
a wam byście nazywali od początku swoje opa te co zaczniecie. Ale szczerze mówiąc
większości nie mam pomysłu xD
Tamte weźcie jako przykład i proszę byście i swoje stare i te co dalej piszecie Nazwijcie
i mi wyślijcie z następnym opowiadaniem ja zrobię etykietę i wstawię do niej wszystkie
cd. tego 1 opowiadania.
Mogą być też to nazwa piosenki jako cytacik, lub po innym jezyku COKOLWIEK
byle by było jako Temat, nazwa czy jak tam wolicie nazwać, opowiadania.

2 komentarze:

  1. Mam pomysł dla bliźniąt! :D Czyli Summer i Tymcia ale nie mogę się zdecydować: "Nie wierzcie bliźniakom" albo "Jak dwie krople wody" mało oryginalne ale jednak c: XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe xD i dobre jatamto nazwalam plan randka bo vako mial z danielem plan by vin miala byc zazdrosna zas randka wiadomo xD

    OdpowiedzUsuń