Ombrelune
Obrońca: Adam
Ścigający: Violetta Rudd
Ścigający: Percy
Ścigający: Ellizabeth
Pałkarz: ...
Pałkarz: Leslie
Szukający: David
Info. o drużynie
Kapitan: David
Zastępca Kapitana: Adam
Rezerwowi;
Violetta Rudd - R. Szukający
Kolor Szat: Zielone
Kapitan: David
Zastępca Kapitana: Adam
Rezerwowi;
Violetta Rudd - R. Szukający
Kolor Szat: Zielone
Papillonlisse
Obrońca: Vako
Ścigający: Jane
Ścigający:
Ścigający: Colette
Pałkarz: -
Pałkarz: -
Szukający: America
Info. o drużynie
Kapitan: Jane
Kolor Szat: Bordowe
Kapitan: Jane
Kolor Szat: Bordowe
Bellefeuille
Obrońca: -
Ścigający: -
Ścigający: Summery
Ścigający: Vinylia
Pałkarz: Tymoteusz
Pałkarz: -
Szukający: Lilianne
Info. o drużynie
Kapitan:
Kolor Szat: Granatowe
Kapitan:
Kolor Szat: Granatowe
Héroiqueors
Obrońca: Petty
Ścigający: Orion
Ścigający: Natalia
Ścigający: -
Pałkarz: -
Pałkarz: -
Szukający: -
Info. o drużynie
Kapitan: Petty
Kolor Szat: Żółte
O Quidditch'u
Gracze
Obrońca – Zadaniem Obrońcy jest strzec swoich koszy bramkowych, choć
mogą je opuszczać, by onieśmielić atakujących ścigających lub zmusić ich do odwrotu.
Pałkarze – Ich zadaniem jest strzeżenie pozostałych członków swojej
drużyny przed tłuczkami. Pałkarz musi odznaczać się dużą siłą fizyczną,
by skutecznie odbijać tłuczki, powinien również mieć znakomite wyczucie równowagi,
jako że czasami musi oderwać obie dłonie od miotły, by silnie odbić tłuczek
pałką trzymaną oburącz.
Ścigający – Ścigający podają sobie kafla w locie i zdobywają dziesięć punktów
dla swojej drużyny za każde przerzucenie go przez jedną z obręczy bramek
przeciwnika. Na pole bramkowe przeciwnika może wlecieć tylko ten ścigający,
który trzyma kafla. Jeśli w chwili strzału na polu bramkowym znajdzie się więcej
niż jeden ścigający, gol nie może być uznany.
Szukający – Szukającymi są zwykle najlżejsi i najszybsi zawodnicy.
Muszą mieć bystre oko i znakomicie trzymać się na miotle, by móc złapać
znicz jedną lub obiema rękami. Ponieważ schwytanie znicza często
przesądza o zwycięstwie, szukający odgrywa bardzo ważną rolę w meczu,
jest więc najczęstszym celem brutalnych ataków zawodników drużyny przeciwnika.
Granie na pozycji szukającego to powód do szczególnej dumy, jako że tradycyjnie
bywają nimi zawodnicy najlepiej latający na miotle.
*Taktyki:)
Dubel – Obaj pałkarze uderzają w tłuczek jednoczenie, co znacznie
wzmacnia siłę odbicia.
Głowa jastrzębia – Ścigający tworzą formację w kształcie grotu strzały
i szarżują razem na bramki, wzbudzając popłoch wśród przeciwników,
którzy najczęściej pierzchają przed nimi na boki.
Kleszcze Parkina – Dwaj ścigający zbliżają się do ścigającego
przeciwników z dwóch stron, podczas gdy trzeci szarżuje na niego
z przodu.
Manewr Porskowej – Ścigający leci z kaflem do góry, by w ten sposób
ciągnąć obrońcę i cigających przeciwników na siebie. Następnie podaje
kafla ścigającemu, który znajduje się pod nim. Wtedy ścigający jest sam
na sam ze słupkami przeciwników.
Podwójna Ósemka – Manewr obrońcy stosowany najczęściej przy obronie
rzutu karnego. Śmiga on z zawrotną prędkością wokół wszystkich trzech
pętli bramek, by zablokować kafla.
Przerzutka – Ścigający rzuca kafla do partnera ponad swoim ramieniem.
Zagranie trudne, bo wymaga dużej precyzji.
Rozgwiazda – Obrońca zwisa z trzymanej poziomo miotły, trzymając się
jedną ręką i zagiętą stopą, wyciągając jak najdalej drugą rękę
i stopę.
Transylwanka – Zagranie polega na pozorowanym uderzeniu przeciwnika
w nos. Zagranie uważane jest za przepisowe dopóki pięść nie dotknie
twarzy przeciwnika.
Woollongong Shimmy – Manewr polegający na zygzakowatym locie w celu
rozproszenia ścigających przeciwnika.
Zwis Leniwca – Chroniąc się przed uderzeniem tłuczka, zawodnik zwisa
z miotły głową w dół, trzymając się jej rękami i stopami.
Zwód Wrońskiego – Szukający nurkuje z zawrotną szybkocią ku ziemi,
udając, że w dole zobaczył znicza, ale w ostatniej chwili hamuje
podrywa się w górę. Celem manewru jest skłonienie szukającego
przeciwników do naśladownictwa w nadziei, że nie zdąży wyhamować
i rozbije się o ziemię.
*Piłki
Złoty Znicz – Jest rozmiarów orzecha włoskiego. Jest tak zaczarowany,
aby jak najdłużej unikać złapania. Za znicz dostaje się 150 punktów co zwykle
przesądza o wyniku meczu
(choć podczas meczu Bułgaria – Irlandia było inaczej).
Tłuczki – Sporządzane są z żelaza. Mają dziesięć cali średnicy. Tłuczki są tak
zaczarowane, by nieustannie ścigały wszystkich graczy. Jeśli nie wpłynie się na
ich lot, atakują najbliższego gracza. Każda drużyna ma po dwóch pałkarzy
którzy za zadanie mają odbicie tłuczka w kierunku drużyny przeciwnej.
nadano mu barwę czerwoną zimą 1711 roku. Pewna czarownica wpadła na
pomysł zaczarowania kafla, by spadał na ziemię powoli, jakby przez wodę, co
pozwalało ścigającym chwytać go w powietrzu.
Pałka: używana przez pałkarzy
w obronie przed tłuczkami.
Bramka: do niej ścigający wrzuca gole kaflem.
Miotła: na niej zawodnicy rozgrywają mecz quidditcha,
najlepszy typ to Nimbus 2001 i Błyskawica.
NA RAZIE TO TYLE Z MOJEJ STRONY =)
Występują również gracze. Drużynę stanowi zwykle szóstka dzieciaków plus anorektyk:
OdpowiedzUsuńŚci(ą)gający – trójka graczy, najczęściej pijanych;
Obrońca – jeden uwalony w sztok gracz, śpi przy słupkach;
Pałkarze – również nietrzeźwi, mają za zadanie odbijać tłuczki. Najczęściej trafiają w zawodników własnej drużyny;
Szukający – ten gracz musi być leciutki, mieć wagę na minusie i koniecznie zarąbiście szybką miotłę. Na ogół nie piją – preferują kokę.
hehe no to żeś wyśliła! XD
UsuńTo nie ja to NONSENSOPEDIA xD
UsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuń