Statystyka

Październik! ~~~

Październik
Nauka, nauka i nauka!
Powoli Robi Się Coraz chłodniej. Weekendy uczniowie spędzają w miasteczku.


Punkty przyznawane SĄ dopiero od roku szkolnego AŻ zrobić Początku wakacji - wtedy na Początku piszecie nazwę domu :. Od ... do / CD ...]
W WAKACJE Piszcie TYLKO od kogo ma kogo! Bez domu ponieważ nie nie SA przyznawane wtedy Punkty! :)

Opowiadania DO DOKOŃCZENIA!


Od Ell cd Rosalie - Czy Rosalie


Od Jonasza zrobić ... - Trzecioroczniaka Z Belle.
Od Lili cd. Jonasza - Do Jonasza
, Od Vinyli cd Lili - Czy Bianki i Lili



Od Avalone cd Daniela - CZY Daniela & Vako

piątek, 2 stycznia 2015

Uczennica Domu Papillonlisse: Mylène Soleil

Mylène Soleil

Imię: Mylène.
Pseudonim/Ksywka: 
Nazwisko: Soleil.
Krew: Pół Krwi 
Rok: Pierwszy
Data Urodzenia:  13 grudzień.
Dom:  Papillonlisse
Drużyna Quidditch'a: 
Chłopak: ..
Rodzina:  
Mama – Margaret
Tata – Peter
Wujo – Roberto
Kuzynka - Susan


Sowa: Feliksa – płomykówka


Towarzysz: Charlie - kot brytyjski




Różdżka: Sosna, róg jednorożca, odpowiednio giętka, 12 cali.
Ciekawostki:
~ Bogin - Brak.
~ Patronus - Brak.
~ Genetyka - ...
~Zdolności - Na razie brak.
~ Inne - ...

Ulubiony Przedmiot: Eliksiry, zaklęcia.
Znienawidzony Przedmiot: Raczej nie mam tego „znienawidzonego”
~ Stajnia - Papillon (fr. Motyl)
Właściciel -  pudel



Zainteresowania: Kocham czytać książki. Lubię też oglądać filmy fantasy, 
science fiction, akcja, dramat. Nie jestem romantyczką. Gram w tenisa, 
pływam. Nienawidzę biegów długodystansowych. W przyszłości marzę 
o zostanie aktorką. Pasjonuje mnie wszystko, co jest z tym związane. 
Czasem też śpiewam i gram na keyboardzie lub gitarze. Uwielbiam rysować. 
Jednym słowem - jestem artystą. Interesuję się nauką, nowoczesnością. 
Jestem kociarą. Lubię owoce morza, pizzę, makarony. 
Nie przepadam za rzeczami słodkimi.

Aparycja: Jestem brunetką z kręconymi włosami, które „żyją własnym życiem”. 
am bladą cerę. Jestem chuda, mierzę 175 centymetrów. 
Ubieram się modnie i stylowo. Posiadam heterochromię, czyli dwukolorowe 
oczy. Jedno oko zielone, a drugie niebieskie. 

Charakter: Uparta, tajemnicza, odważna - takim mianem określają mnie inni. 
Jestem odważna, jestem uparta i jestem tajemnicza, lecz jestem też delikatna. 
Mogę ukrywać emocje, ale łatwo mnie zranić, a ja nie zapominam. 
Mam często huśtawki nastrojów, co czyni mnie lekką wariatką.
Jestem raczej optymistką, ale kiedy mam zły humor sprawiam, że innym 
nie chce się żyć. Moje pogardliwe do świata zachowanie odstrasza moich 
znajomych i nowych ludzi. Gdy już ktoś mnie bliżej pozna pokazuję tą 
weselszą stronę. Żarty, wygłupy, szalone pomysły. Jestem inteligentna i mądra. 
Zaufanych przyjaciół darzę honorem i przyjacielskością, choć czasami nawet 
dla nich jestem mega wredna. Nie znoszę sprzeciwu, chyba że ktoś go uzasadni. 
Lubię władzę, ale nie lubię przebywać zbyt dużo z ludźmi. 
Jestem raczej typem samotnika.

Historia: Mama wywodzi się ze czysto krwistej rodziny, a tata z szlacheckiej. 
Oboje są lekarzami, choć ona nadal używa czarów. 
Jesteśmy bogatą, normalną rodziną.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz